Monday, November 24, 2014

Color Club Blue Beaded

Hi everyone / Hoi iedereen,

It's been a while since I last posted something on this blog, and I apologize for that. I've been busy getting myself re-educated so that hopefully I'll finally find a job. I'm studying PHP/HTML5/CSS3 and mySQL so that I can build websites and such ^_^ This takes up quite a lot of my time, so my blog got put on the back burner. But I'll try to resume my posting of once a week :)
Today I have a swatch for you from one of the polishes from the Modern Mosaic Collection by Color Club.

Het is alweer een tijdje geleden sinds dat ik voor het laatst een blogpost heb gemaakt, sorry daarvoor. Ik ben bezig om mijzelf om te scholen zodat ik misschien eindelijk een baan kan vinden. Ik studeer nu PHP/HTML5/CSS3 en mySQL zodat ik uiteindelijk websites enzo kan bouwen ^_^ Dit kost redelijk wat tijd dus het bloggen is naar de achtergrond geschoven. Maar ik ga proberen weer 1 keer per week te posten :)
Vandaag heb ik een swatch van 1 van de lakjes van de Modern Mosaic Collection van Color Club.



This is Color Club Blue Beaded, a mix of blue and white matte micro glitter in a clear base. Shown here is 1 coat of Blue Beaded over 2 coats of H&M Happy Grey. I'm in love with this polish, and it's definitely unique in my stash. It applied smooth and even, no dabbing needed.

Dit is Color Club Blue Beaded, een mix van blauwe en witte matte micro glitter in een doorzichtige basis. Op de foto zie je 1 laagje Blue Beaded over 2 laagjes H&M Happy Grey. Ik houd heel veel van deze lak, en hij is ook uniek in mijn stash. Het lakken ging heel makkelijk, de glitter verdeelde zich mooi gelijk en ik hoefde het er niet op te deppen.

~Marlies

No comments:

Post a Comment