Thursday, June 19, 2014

Fandom Cosmetics Burdened With Glorious Purpose

Hi everyone, / Hoi iedereen,

The long awaited day is finally here <3 A few days ago I received my Fandom Cosmetics package containing three gorgeous polishes and Agents of S.H.I.E.L.D. nail decals. Among those three polishes is the one I'm showing you today. I've been wanting this one ever since I learned of its existence. As some of you might know I'm a big Loki fan (and most other things Marvel, mind you) and when I found out about Fandom Cosmetics and their Avengers + Loki inspired nail polishes I knew I had to have them. A month or so back it was their 1 year anniversary and because of that they gave a 35% discount on everything <3 So I ordered myself three polishes (two half sizes and a full size) and a sheet of nail decals. On to the swatch shall we? :)

De lang verwachte dag is eindelijk hier <3 Een paar dagen geleden heb ik mijn pakje van Fandom Cosmetics binnen gekregen met daarin drie super mooie lakken en een velletje met Agents of S.H.I.E.L.D. nagelstickers. Van die drie lakjes laat ik er vandaag één zien. Deze wilde ik al sinds ik van zijn bestaan af wist. Zoals sommige van jullie weten ben ik een grote Loki fan (en natuurlijk ook van de meeste andere dingen die van Marvel zijn) en toen ik erachter kwam dat Fandom Cosmetics een Avengers + Loki collectie nagellakken had wist ik dat ik die moest hebben. Een maand of zo geleden bestonden ze alweer een jaar en daarom gaven ze op alles 35% korting <3 Dus toen heb ik drie lakjes (één full size en twee half sizes) en een velletje nagelstickers. Kijk je mee naar de swatch?


Please ignore the dry cuticles ^^;
Negeer de droge nagelriemen ^^;




Fandom Cosmetics Burdened With Glorious Purpose is a mix of gold, green and black glitter in different sizes in a clear base. I have layered one coat of BWGP over one coat of Essence Deep Sea, Baby, a green so dark it almost looks black, which unfortunately makes the black glitter a little bit invisible. The polish will probably look a little more like it does in the bottle when layered over a lighter (green) base.You might be able to get this polish to be opaque on its own since the glitter payoff is really good. I also made bottle photos of the other two polishes and the sheet of nail decals. I ordered BWGP as a full size ($8.95) and I Don't Play Well With Others and I'm Always Angry in half sizes ($4.50). IDPWWO is inspired by Iron Man and IAA is inspired by the Hulk. Fandom Cosmetics' polishes are 5 free, cruelty free and vegan :)

Fandom Cosmetics Burdened With Glorious Purpose is een mix van gouden, groenen en zwarte glitter in verschillende maten in een doorzichtige basis. Ik heb één laagje BWGP aangebracht over één laagje Essence Deep Sea, Baby, een groen zo donker dat het bijna zwart lijkt, waardoor helaas de zwarte glitter in de lak bijna niet te zien is. Als je de lak aanbrengt over een lichtere (groene) lak dan zal die er meer uitzien zoals in het flesje. Waarschijnlijk is het ook mogelijk om deze lak op zichzelf dekkend te krijgen, want er zit enorm veel glitter in. Ik heb ook foto's gemaakt van de andere flesjes en het velletje nagelstickers. Ik heb BWGP als full size besteld ($8,95) en I Don't Play Well With Others en I'm Always Angry als half size ($4,50). IDPWWO is geïnspireerd door Iron Man en IAA door de Hulk. De nagellakken van Fandom Cosmetics zijn 5 free, cruelty free en vegan :)

~Marlies

No comments:

Post a Comment