Saturday, May 17, 2014

Miss Sporty Oh My Gem! 003

Hi everyone, / Hoi iedereen,

By lack of my actual polish that I wanted to show you I have a simple nail art from a few months back. At the moment I have Rimmel Out Of The Blue on my nails and it is impossible to get a color-accurate photo of it, even with an editing program :( Out Of The Blue is a very pretty teal colored polish, but it keeps on showing blue in all of my photos... So I decided to dig up photos I haven't posted before so that I could satisfy my need to write a blog post ;)

Omdat de nagellak die ik eigenlijk wilde laten zien het niet helemaal ging worden heb ik voor jullie een simpele nailart van een paar maanden terug. Op het moment heb ik Rimmel Out Of The Blue op mijn nagels maar daarvan is het voor mij onmogelijk om een kleurechte foto te maken, zelfs met een editing programma :( Out Of The Blue is een hele mooie teal kleur nagellak, maar hij wordt telkens blauw op al mijn foto's... Dus heb ik maar besloten om wat oude foto's op te graven om aan mijn craving een blogpost te schrijven te voldoen ;)



The base for this simple funky french manicure is two layers of Miss Sporty Oh My Gem! 003, which is a glitter-packed deep purple jelly. I then used some striping tape to tape of the tips and painted them with a black polish. I think I also added a top coat but I'm not sure, seeing as this was done a couple of months ago.

De basis voor deze simpele funky french manicure is twee laagjes Miss Sporty Oh My Gem! 003, een diep-paarse jelly tjokvol met glitter. Daarna heb ik met striping tape de top van mijn nagels afgeplakt en zwarte nagellak aangebracht. Volgens mij heb ik er daarna ook nog een laagje top coat overheen aangebracht maar dat weet ik niet meer zeker. Het is alweer een aantal maanden geleden dat ik deze op mijn vingers had.

~Marlies

No comments:

Post a Comment