Tuesday, August 20, 2013

Welcome

Hello everyone~

Welcome to my first nail blog. I have already started blogging about life in general but I've been wanting to start a nail blog for a while now so here it is.
This blog will mainly be about swatches of nail polish, the occasional nail art (I'm not really good at it) and perhaps product reviews of beauty products. I like to try out new stuff so if you have any recommendations please let me know :) Of course, if there are any companies out there who want to send me a sample of a product in exchange for an honest review I'm always interested ;)

I hope you enjoy my blog and have fun reading it.


Hoi iedereen~

Welkom bij mijn eerste nagel blog. Ik heb al een blog over dingen die er in mijn leven gebeuren maar ik wilde al een tijdje een nagel blog starten en hier is die dan.
Deze blog zal voornamelijk gevuld zijn met swatches van nagellakken, af en toe wat nail art (ik ben er niet zo heel goed in) en misschien ook wel reviews van beauty producten. Ik vind het leuk om nieuwe dingen uit te proberen dus mocht je nog suggesties en/of aanbevelingen hebben laat het maar weten :) Mochten bedrijven geïntereseerd zijn in het sturen van samples in ruil voor onafhankelijke reviews van hun producten dan ben ik natuurlijk ook geïntereseerd ;)

Ik hoop dat jullie mijn blog leuk vinden en heel veel plezier met het lezen ervan.

~Marlies

No comments:

Post a Comment